بر اساس چشم انداز توسعه و پیشرفت پایا انرژی که بر مبنای بهبود کیفیت تعیین شده و بیانگر استراتژی استقرار، استمرار و توسعه نظام کیفی در کل سازمان است؛ در چهارچوب موارد زیر بیان می شود:
1- اجرای اثر بخش آموزش؛
با هدف توانمند سازی بیشتر منابع انسانی که اصلی ترین سرمایه شرکت است.
2- رضایت مندی مشتریان؛
سرلوحه اهداف ما، جلب رضایت مشتریان است. راهکار ما برای دستیابی به این مهم، افزایش کیفیت، کاهش قیمت تمام شده، تحویل به موقع محصولات و خدمات و پشتیبانی فنی پس از تحویل پروژه ها است.
3- ارزیابی فرآیندها؛
با استفاده از فرآیند بهبود مستمر و دستیابی به سطوح بالای کیفیت درتمامی زمینهها، با بهره گیری موثر از نیروهای انسانی و ایجاد شرایط آموزش حین فرآیند و خود کنترلی در بخش های مختلف سازمان، ارتقا کیفیت در محصولات و خدمات را به عنوان نگرش سازمانی تمام پرسنل ایجاد می نماییم.
4- ایجاد موقعیت های شغلی جدید در سازمان از طریق افزایش تعداد و تقاضای مشتریان .
5- پيشگيري از وقوع حوادث و افزايش ايمني محيط کار؛
6- دستیابی به بازارهای جدید و افزایش فروش از طریق سازمان دهی امکانات IT، وب سایت، شبکه های اجتماعی و …..
شرکت پایا انرژی مسئولیت و خط مشی خود را با بازخوردهایی که از اجرای اهداف گرفته می شود و نیز جلسات مدیران به روز رسانی می نماید.
تماس با ما
دفتر مهندسی:تهران- چیتگرشمالی،شهرک گلستان، مجتمع تجاری -اداری تماس،واحد93
کارخانه:تهران- شهرک صنعتی شمس آباد
کارگاه ماشین سازی:
جاده قدیم قم-تهران،شهرک صنعتی صنوف،خیابان اصناف،کوچه 10،پلاک 84
989129726749+
info@paya-energy.com