چشم انداز و ماموریت

چشم انداز:

توسعه خدمات، افزایش کیفیت محصولات و رضایت مشتریان، اهداف ارزشمندی است که اعتبار و موفقیت یک مجموعه صنعتی یا کسب و کار را رقم می زند.‌ اما این اهداف زمانی به ثمر می رسد که در  مسیر  چشم انداز سازمان انتخاب شود. از سوی دیگر انتخاب ابزار رسیدن به اهداف، نیز نقش مهمی در مسیر موفقیت ایفا می کند. ما در پایا انرژی با به کار گیری روش های نوین حل مسأله و تفکر سیستماتیک در تلاشیم تا روز به روز  کیفیت خدمات و محصولات مان را بهبود ببخشیم.
    امید داریم در مسیر تحقق اهداف مان با ایجاد فرصت های شغلی برای نیروی جوان و جویای کار گام موثری در راستای اشتغال زایی و توسعه صنعتی کشورمان برداریم.

هدف از اشتغال زایی

  1. حل مشکل بیکاری؛
  2. با توسعه محصولات و خدمات و به تبع آن افزایش میزان فروش، فرصت‌های شغلی برای جذب نیروهای جدید ایجاد می‌شود.

ماموریت ما :

بر اساس چشم انداز توسعه و پیشرفت پایا انرژی که بر مبنای بهبود کیفیت  تعیین شده و بیانگر استراتژی استقرار، استمرار و توسعه نظام کیفی در کل سازمان است؛ در چهارچوب موارد زیر بیان می شود:

1-  اجرای اثر بخش آموزش؛

با هدف توانمند سازی بیشتر منابع انسانی که اصلی ترین سرمایه  شرکت است.

2- رضایت مندی مشتریان؛ 

    سرلوحه اهداف ما، جلب رضایت مشتریان است. راهکار ما برای دستیابی به این مهم، افزایش کیفیت، کاهش قیمت تمام شده، تحویل به موقع محصولات و خدمات و پشتیبانی فنی پس از تحویل پروژه ها است.

3-  ارزیابی فرآیندها؛

    با استفاده از فرآیند بهبود مستمر و دستیابی به سطوح بالای کیفیت درتمامی زمینه‌ها، با بهره گیری موثر از نیروهای انسانی و ایجاد شرایط آموزش حین فرآیند و خود کنترلی در بخش های مختلف سازمان، ارتقا کیفیت در محصولات و خدمات را به عنوان نگرش سازمانی تمام پرسنل ایجاد می نماییم.

4- ایجاد موقعیت های شغلی جدید در سازمان از طریق افزایش تعداد و تقاضای مشتریان .

5- پيشگيري از وقوع حوادث و افزايش ايمني محيط کار؛

6- دستیابی به بازارهای جدید و افزایش فروش از طریق سازمان دهی امکانات IT، وب سایت، شبکه های اجتماعی و …..

شرکت پایا انرژی مسئولیت و خط مشی خود را با بازخوردهایی که از اجرای اهداف گرفته می شود و نیز جلسات مدیران به روز رسانی می نماید.